Stranice: [1]   Idi dole
Štampaj
Autor Tema: Phpbb3 Pomoc  (Pročitano 430 puta)
Ivko-Delija
Napredak

Ugled: -3
Van mreže Van mreže

« poslato: Jun 30, 2010, 01:47:09 am »

E, ovako, posto sam pocetnik u instaliranju moda PhpBB3, kod theme Hermes Gray

e ovako.....
Hteo sam da instaliram sad npr "activity_stats_mod" i sad kad editujem zavrsim sve, i kad dodjem do: "Open: styles/prosilver/template/index_body.html" To je da postavim mod na tu themu, i radi na prosilver, ali ja hocu da ovaj mod instaliram na Hermes Gray Themu, jel moze neko da mi objasni kako? Posto Kad mi kaze da Findujem nesto a to nesto u temi hermes gray nepostoji Confused
« Poslednja izmena: Jun 30, 2010, 01:47:46 am Ivko-Delija » Sačuvana

ZEROF
Administrator
Man at work!

Ugled: 41
Van mreže Van mreže

H4ck3r u penziji !

« Odgovor #1 poslato: Jun 30, 2010, 06:59:37 am »

Ili nisi trazio na pravom mestu ili tema ne moze podrzati navedeni mod. Ovo je ipak deo koji zahteva direktan pristup tvom sajtu da bi se nesto probalo uraditi. Ujedno, sve fajlove koje si editovao u osnovnoj temi, mogu se naci i u toj temi koju koristis, tako da moras i njih editovati, inace je sasvim normalno da mod ne funkcionise. I ne vidim da sam ti nesto rekao sto ne znas, ali kao webmaster, moras da nadjes resenje, a najcesce je ispred nosa.
Sačuvana

In God we trust, the rest we monitor.

YouTube>My Channe>Channel Info>Channel Type>Director
Ivko-Delija
Napredak

Van mreže Van mreže

« Odgovor #2 poslato: Jun 30, 2010, 12:58:09 pm »

vidi ovo: u install.xml gde pise kako da instaliram ima samo prosilver i SuBsilver2 opis kako da se instalira, i ja instliram i radi super, ali posto ja koristim Hermes_Gray taj kod koji oni kazu da nadjem, nema ga u Hermes Gray Confused.....
Sačuvana

Ivko-Delija
Napredak

Van mreže Van mreže

« Odgovor #3 poslato: Jun 30, 2010, 02:45:02 pm »

Uspeo sam da instaliram Ajax Chat, ali kad ukucam u poruku nesto npr: zzzzz, ono nigde ne izbaci text, ima resenje?
Sačuvana

ZEROF
Administrator